Coronavirus-gerelateerde vragen
Verplaatste evenementen:
We hebben een aantal geannuleerde evenementen voorbij zien komen, maar veruit de meeste evenementenorganisatoren kiezen ervoor om op zoek te gaan naar een vervangende datum. In deze gevallen blijven de tickets geldig. Kan je niet gaan op de nieuwe datum? Via TicketTack.nl is het mogelijk om je ticket weer te verkopen.
Het evenement waar ik tickets voor heb wordt verplaatst maar de datum is nog niet bekend, wat moet ik doen?
Je kan het beste de officiële communicatie van de organisator in de gaten houden via de social media kanalen of het Facebook-event. Zodra wij de nieuwe datum weten zullen we de naam van het evenement aanpassen met de wijziging van de datum erin.
Wat gebeurt er wanneer het evenement waar ik tickets voor heb gekocht is verplaatst vanwege het coronavirus?
Als je tickets hebt voor een verplaatst evenement is dit nog steeds een geldig toegangsbewijs. In de meeste gevallen kan je hetzelfde ticket gebruiken voor de nieuwe datum. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat de organisatie nieuwe tickets uitgeeft aan de oorspronkelijke kopers. We zullen dan uiteraard contact zoeken met de verkoper om het ticket zo snel mogelijk bij jouw als koper te krijgen.
Wat als ik op de vervangende datum niet naar het evenement kan gaan?
Als je helaas niet kan gaan kan je jouw ticket aan een andere fan verkopen via TicketTack.nl.
Geannuleerde evenementen:
Ik heb tickets voor een geannuleerd evenement en de organisatie heeft nog niets gezegd over refunds, wat kan ik doen?
Organisaties doen alles in hun macht om met deze ongekende situatie om te gaan. We vragen je dan ook om geen contact met hen op te nemen, maar in plaats daarvan de officiële website, social media kanalen en het Facebook-evenement in de gaten te houden voor updates. Zodra wij meer informatie hebben sturen we je een update per e-mail.
Het evenement waar ik tickets voor heb gekocht/verkocht is geannuleerd en de organisatie heeft gezegd dat ze gaan refunden, hoe krijg ik mijn geld terug?
Normaal gesproken wordt de refund teruggegeven aan de verkoper. In dit geval vragen we beide partijen binnen zes weken om deel te nemen aan een privégesprek, waar jullie de terugbetaling samen kunnen regelen door middel van een betaallink of bankoverschrijving. We zorgen ervoor dat iedereen op de hoogte is van zijn verplichtingen naar elkaar toe en elkaar eerlijk behandeld!
Het evenement waar ik tickets voor heb gekocht is geannuleerd en de organisatie heeft gezegd dat er geen refunds worden gegeven, wat nu?
Wanneer de organisatie aangeeft dat de oorspronkelijke koper geen geld terug ontvangt, is het helaas niet mogelijk om de verkoper van jouw ticket op TicketTack.nl om een refund te vragen.
Stay Safe and care for each other.
Ga verder naar TicketTack.nl