TicketTack Your Safe Ticket Sales 

Koop en verkoop E-Tickets

Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat zeggen andere websites over TicketTack.nl?

Kijk op de volgende websites mocht je willen weten hoe andere websites over TicketTack.nl denken!

https://ticketoplichting.nl/hoe-koop-ik-veilig-tickets/

en 

http://www.vergelijk-ticket-swap-sites.nl/

 

Heb je een Vraag ? En wil je antwoord ?

 

62

Mail ons!  info@tickettack.nl

Maak gebruik van het plus of min teken aan de rechter zijde van de website !

Ik heb een kaartje besteld maar nog niet ontvangen?

Als je je kaartje hebt afgerekend met ideal dan wordt het kaartje direct verzonden naar je mail, heb je je kaartje niet in je inbox ontvangen 

check je map ongewenste mail en spam dan eventjes. Het kan voorkomen dat hij daarin beland.

 

Het gekochte ticket is ook vanuit  je TicketTack account te downloaden op de websie.

 

Koper

Wanneer ontvang ik mijn ticket(s)?

Na betaling kun je de tickets meteen downloaden. Het gekochte ticket is ook vanuit  je TicketTack account te downloaden.

Wat zijn de kosten bij TicketTack?

We rekenen bemiddelingskosten aan kopers. TicketTack rekent 9% aan kosten over de verkoopprijs per gekocht ticket. Bijvoorbeeld: Je koopt een e-ticket voor € 20, dan wordt € 1,80 transactiekosten (incl. BTW) in rekening gebracht. Je betaald dan € 21,80. Voor alle betaalmethodes kan het zijn dat er kosten gerekend worden. Dit staat vermeld bij het afrekenen.

Is het veilig om mijn tickets via TicketTack te kopen?

Ja! TicketTack doet er alles aan om het kopen van tickets zo veilig mogelijk te maken. Dit wordt o.a. op de volgende manieren gedaan:

  • De tickets worden door TicketTack zo snel mogelijk na het te koop zetten op verschillende punten gecontroleerd. Zodra de tickets zijn gecontroleerd zie je dit door een vinkje en de tekst gecontroleerd;

  • Kaarten kunnen alleen op TicketTack geplaatst worden als de verkopers zijn ingelogd met Facebook. Hierdoor weet de koper wie de verkoper is;

  • Van alle tickets die op TicketTack worden geplaatst, worden de barcodes gecontroleerd;

  • Als koper zie je de Facebook naam van de verkoper op zijn verkoop pagina. Daarmee kan ook de koper zelf via Facebook een inschatting maken of dit een 'echte' Facebook pagina is van de verkoper;

  • Verkopers worden door ons gecontroleerd op hun betrouwbaarheid o.a. op de sites mijn.politie.nl en internetoplichting.nl. Is er eerder een melding gedaan van internet oplichting over de verkoper dan wordt hem/haar de toegang tot de site geblokkeerd;

  • Bij geslaagde verkopen krijgt de verkoper na afloop van het evenement een beoordeling. Wanneer deze goed is zal er op de verkoop pagina van de verkoper “gecontroleerde verkoper” te zien zijn;

  • Verkopers die een negatieve beoordeling hebben gehad zullen worden geblokkeerd.TicketTack gaat uitzoeken wat er is gebeurd. Wanneer er geen goede oplossing komt, blijft de verkoper geblokkeerd en wordt verwijderd van TicketTack. Het is voor hen niet meer mogelijk om tickets aan te bieden op TicketTack;

  • De gegevens (naam, bankrekening, telefoonnummer, e-mail, etc.) van de verkoper zijn bij ons bekend. In geval van fraude zullen wij actief deze informatie verstrekken aan de bevoegde autoriteiten;

Waarom je tickets kopen bij TicketTack?

Woekerprijzen worden op TicketTack niet toegestaan.TicketTack zorgt ervoor dat je op een simpele maar vooral veilige manier online je tickets kunt kopen of verkopen. Wij controleren de tickets op meerdere aandachtspunten, zorgen ervoor dat alle kopers en verkopers gescreend zijn via Facebook en helpen met het promoten van je advertentie.

Wat is een wederverkoop.

Een wederverkoop is een ticket wat je bij ons op de site gekocht hebt en weer wilt verkopen.

Deze verkoop wordt altijd na het event uitbetaald. 

Voor sommige events sluiten we wederverkoop uit.

HELP! Ik heb het verkeerde e-mail ingevuld!

Bij het niet juist invullen van je e-mail of kun je niet meer in het mailadres wat bij ons bekend is, geen zorgen je kunt je gekochte Ticket ook gewoon downloaden vanuit je account op onze website.

Log in, ga naar je account en klik op "Mijn gekochte Tickets" daar kun je al je gekochte Tickets downloaden. Veel plezier ervan.

Verkoper

Is het verkopen van kaarten op TicketTack wel veilig?

Ja! Als jij je kaartje verkoopt via TicketTack, krijgt de koper pas zijn e-ticket opgestuurd als wij het geld hebben ontvangen. Doordat een koper online afrekent met bijvoorbeeld iDEAL, kunnen wij met zekerheid zeggen dat het geld binnen is. Op deze manier ben jij dus verzekerd van je geld.

Wat als ik zelf al een koper heb gevonden?

Heb je zelf een koper gevonden dan kun je via TicketTack alsnog jouw ticket op een veilige manier verkopen. Je kiest bij "stap 4 promotie" de optie "ik heb al een koper hebt gevonden". Je vult dan het e-mailadres in van de koper, er wordt vervolgens door TicketTack een e-mail met daarin de link naar de persoonlijke verkoop pagina gemaild naar de koper. Deze verkoop pagina is alleen zichtbaar voor de koper waar je het e-mailadres van hebt ingevoerd. De koper heeft na ontvangst van de e-mail 2 uur de tijd om de kaarten via TicketTack af te rekenen.

Deze verkoop handeling is alleen mogelijk binnen het gesloten systeem van TicketTack.nl!

Wanneer ontvang ik mijn geld?

Zodra het geld op de rekening van TicketTack staat wordt het de eerstvolgende werkdag met inhouding van de 5% transactie kosten op het opgegeven rekening nummer gestort. Mocht het gaan om een wederverkoop dan zal het bedrag na het evenement worden gestort! Let op, een wederverkoop via TicketTack.nl zal pas na het evenement worden uitbetaald! 

Verkoop je je ticket op woensdag, donderdag of vrijdag voor het evenement dan betalen we het ticket op maandag pas uit.

Kan ik mijn tickets ook op andere sites aanbieden?

Het ticket wat via TicketTack te koop wordt aangeboden, mag niet ook op andere sites te koop worden aangeboden. Anders zou de kans bestaan dat je ticket tegelijkertijd aan meerdere personen wordt verkocht. Dit kan leiden tot een blokkade van je account op TicketTack.

Wat als mijn evenement er nog niet tussen staat?

Mocht het evenement van het ticket die je wilt plaatsen er nog niet tussen staan dan kun je deze eenvoudig toevoegen bij "stap 2, evenementen" bij optie "evenement toevoegen"

Wat kost het verkopen van een ticket op TicketTack?

Het plaatsen van een ticket is gratis, pas als een ticket is verkocht worden er kosten in rekening gebracht. TicketTack rekent 6% aan kosten over de verkoopprijs per verkocht ticket. Bijvoorbeeld: Je verkoopt je e-ticket voor € 20, dan wordt € 1,20 bemiddelingskosten (incl. BTW) in rekening gebracht. Het overgebleven bedrag van € 18,80 wordt overgemaakt naar je bankrekening;

Hoe verkoop ik meerdere tickets op TicketTack?

Als je een PDF bestand op onze site plaatst worden alle kaarten automatisch gesplitst door ons systeem. Als je één of meerdere tickets wilt gebruiken voor eigen gebruik kun je het balkje onder de betreffende ticket op "niet te koop" schuiven. Je kunt het ticket voor eigen gebruik goed vinden door met het vergrootglas te kijken op de tickets wat het juiste ticket nummer is en deze daarna op "niet te koop" te zetten. 

Heb je meerdere tickets in verschillende PDF bestanden, dan kun je deze allemaal selecteren en in één keer uploaden in ons systeem mits het tickets zijn voor hetzelfde evenement. Op deze manier komen al je tickets in één advertentie te staan.

Waarom je tickets verkopen op TicketTack?

TicketTack zorgt ervoor dat je op een simpele maar vooral veilige manier online je tickets kunt kopen of verkopen. Wij controleren de tickets op meerdere aandachtspunten, zorgen ervoor dat alle kopers en verkopers gescreend zijn via Facebook en helpen met het promoten van je advertentie. Er wordt betaald met iDEAL dus je bent als verkoper verzekerd van je geld.

Ik heb mijn geld nog niet ontvangen.

Bij het niet juist invullen van je tenaamstelling IBAN krijg je je geld pas uitbetaald als je het juist hebt ingevuld in je account op onze website. De tenaamstelling is jouw naam die op de bankpas staat boven of onder je IBAN.

Dus niet de naam van de bank of pasnummer.

Je kunt dit in je account op onze website wijzigen.

1 Inloggen op TicketTack.

2 Je klikt op "Uw Account"

3 Je klikt op "Mijn gegevens"

Bij Naam rekening houder vul je de naam in die bij het IBAN hoort.

Kijk ook even of alle gevraagde gegevens zijn ingevuld en kloppend zijn.

waarom?

  • Gecontroleerde verkopers
  • Gecontroleerde tickets
  • Direct in uw mailbox

klanten zeggen...

  • “hoi, wij hebben een fantastische dag gehad en wil daar ook robert bedanken die hiervoor heeft gezorgd.”

  • “Gewoon prima geen problemen whatsoever!!”